/ Jag har fått äran att testa Rénergie H.P.N. UVMUNE Cream
Beauty Tester
Meli
Beauty Pro
12/05/25-16:13
Jag har fått äran att testa Rénergie H.P.N. UVMUNE Cream SPF50 30 ml från Lancome. Det finns både plus och minus. Det bästa med den här produkten är helt klart solskyddet, man känner sig verkligen skyddad i solen, vilket är ett plus, särskilt när man är ute mycket. Att den dessutom innehåller bra grejer som hyaluronsyra och niacinamid känns lyxigt och vårdande. Men jag har ganska torr hud, och jag upplever att krämen kan kännas lite stram när jag bara applicerar den direkt på huden under smink. För att få till en mer återfuktad och “dewy” look måste jag blanda den med en oljebaserad primer (jag använder en från BeautyAct). Då funkar den bättre för mig. Sammanfattningsvis: en bra och skyddande dagkräm, särskilt om du vill jobba förebyggande mot ålderstecken och samtidigt ha hög SPF. Men om du har torr hud och gillar glow så kanske den inte passar perfekt för dig. Är jag nöjd? Ja. Skulle jag köpa den igen? Nja, inte till det här priset. Det finns billigare alternativ som funkar lika bra för min hudtyp.
Lancôme Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream SPF25 50ml 50 ml
Lancôme
Lancôme Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream SPF25 50ml 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!