/ Jag har fått äran att testa Dolce & Gabbanas Re Birth
Beauty Tester
Bianka
Beauty Pro
06/05/25-15:30
Jag har fått äran att testa Dolce & Gabbanas Re Birth Niacinamide Brightening & Resurfacing Serum som beauty tester😍 Förpackningen är otroligt vacker och lyxig med en unik pipett som känns exklusiv. Pipetten doserar för lite produkt, så jag fick ta upp serumet två gånger med pipetten för rätt mängd produkt. Doften är ljuvlig, så fräsch men inte för stark. Serumet absorberas snabbt och lämnar huden återfuktad med fin lyster, precis som utlovat. Tyvärr reagerade min hud med irritation och fick en typisk "purging" reaktion efter några användningar. För att vara säker på att det är just denna produkt som gav mig irriterande hud och små finnar har jag slutat använda den nu i några dagar och min hud har lugnat sig. Detta gjorde att jag inte kan fortsätta använda det som tänkt. Passar kanske bättre för tåligare hudtyper. Jag har kombinerad hud. Det är dock ett elegant serum som ger en lyxig upplevelse, men med tanke på reaktionen min hud fick och det höga priset känns det inte helt prisvärt för mig. Det var dock superkul att testa något nytt 😍💗
Fortsätt utforska gemenskapen!