/ Jag har fått äran att testa Redken Acidic Bonding Leave-In
Beauty Tester
Shahad
Beauty Pro
20/04/25-19:48(redigerad den 20/04/25-19:53)
Jag har fått äran att testa Redken Acidic Bonding Leave-In Treatment 🫧✨i två veckor och vill dela med mig av mina intryck. Mitt hår är naturligt vågigt, torrt och slitet efter upprepade värmestylingar och färgbehandlingar, vilket gör att jag alltid är på jakt efter produkter som kan ge näring och reparera mitt hår på djupet. Den här leave-in-produkten har verkligen imponerat på mig. Första intrycket🧴🪄 Produkten har en mild, fräsch doft som inte tar över. Konsistensen är krämig men inte tung, vilket gjorde den lätt att fördela i håret utan att tynga ner det. Jag har främst den i handdukstorkat hår efter dusch, men den funkar även bra i torrt hår för att ge lite extra fukt under dagen. Effekt på håret: Redan efter första användningen kände jag skillnad – mitt hår blev mjukare, mindre frissigt och mycket lättare att reda ut. Efter två veckors användning har mitt hår fått en helt ny lyster. Mina torra toppar ser friskare ut och jag har fått tillbaka en naturlig glans i håret som jag inte sett på länge. Vad jag gillar mest 🤍 -Den återfuktar utan att göra håret fett -Den hjälper till att definiera mina naturliga vågor -Frissigheten har minskat markant -Den skyddar mot värme, vilket är perfekt när jag fönar eller plattar håret Något att tänka på💡 Om du har väldigt fint hår kan det vara bra att börja med en liten mängd för att undvika att håret känns för tungt eller blir för oljig. För mig som har normal/tjockt och torrt hår var mängden lagom med cirka två pump per användning. Älskar produkten och kommer definitivt köpa hela serien för att se hur den funkar med resterande produkter från samma serie.
Fortsätt utforska gemenskapen!