/ Jag har de sista fem veckorna testat ögonkrämen Rénergie
Beauty Tester
Virre
Beauty Pro
10/07/24-18:14
Jag har de sista fem veckorna testat ögonkrämen Rénergie Yeux H.C.F Triple serum från Lancôme. Ögonkrämen utstrålar lyx med sin fina förpackning. Det är en hel hög smaskiga ingredienser i krämen såsom hyaluronsyra, C-vitamin, Niacinamid och Vitamin F. Men eftersom de inte kan förvaras ihop, så kommer de i tre små separata kapslar i krämen, men ingredienserna smälte fint ihop innan applicering. Jag har en torr hud och har en del fina linjer i ögonområdet. Jag är också ganska känslig och reagerar ofta på produkter. Jag märker efter en tids användning att jag inte är lika torr under ögonen längre, det både syns och känns att jag är mer återfuktad. De fina linjerna är heller inte lika påtagliga och det märks speciellt när jag lägger concealer, då den lägger sig mycket finare nu. Ögonkrämen påstås kunna minska påsarna under ögonen men av det kan jag inte se något, de är precis likadana som innan. Jag upplever krämen som mild då jag trots min känslighet inte fått den minsta rekation av produkten. Det är en bra ögonkräm som verkligen levererar men jag tycker nog ändå inte att den är värd sitt höga pris, då det finns många andra krämer som också är effektiva men till ett bättre pris. Men ibland kan det vara kul att lyxa till vardagen lite 🤩
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!