/ Jag hade turen att få bli utvald att testa brun utan sol
Beauty Tester
Isabella
Beauty Pro
21/09/24-10:06(redigerad den 21/09/24-10:10)
Jag hade turen att få bli utvald att testa brun utan sol från Bondi Sands Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 225 ml. Jag är verkligen en brun utan sol dyrkare och har testat många olika genom åren så jag var väldigt taggad på att få testa just denna! Innan jag testat produkten har jag preppat huden med att ca 24h innan skrubbat samt återfuktat huden.  Jag har testat den vid ett tillfälle i 1 timme (som den heter på flaskan ”1 hour express”) samt vid ett senare tillfälle över natten, då jag sov i den. När jag hade på brun utan solen i 1 timme, upplevde jag inte ett jättestort resultat. Man fick en lätt solkysst resultat som bara höll i ca 2 dagar.När jag sov i brun utan solen (ca 6 timmar) fick jag en mycket djupare och mörkare färg. Dock inte så mörk färg som jag brukar få av mina andra bus-produkter. Värt att nämna är dock att jag verkligen föredrar att bli MÖRK av en brun utan sol, ju mörkare desto bättre 🤣 så tror att denna kan passa om man vill ha ett väldigt lätt och naturligt resultat! BUS produkten torkade väldigt snabbt när man la den mot huden, så den var lite svår att arbeta med, dock påverkades inte resultatet utav det - utan det blev jämt och fint ändå!   Doften har en ganska stark kokosdoft, men jag tycker att den klassiska bus doften kommer fram efter ett tag (som i dom flesta brun utan sol produkterna) Man bör väll egentligen inte sova i en brun utan sol då den lätt kan bli fläckig och lakanen få färg på sig osv, men ibland är det ju så smidigt att applicera innan man går och lägger sig för att sen vakna upp brun o fräsch.. 😍 och måste säga att detta är den första brun utan solen jag testat som inte känns kladdig på huden och man faktiskt inte stördes av under nattens gång, annars brukar jag inte gilla att sova med bus då det känns så kladdigt och obekvämt. Jag tror det har och göra med att produkten torkade in så fort på huden vid appliceringen, och de höll sig så under hela verkningstiden med 😃 sen att det färgade av sig väldigt mycket på lakanen är en annan femma 🤣 Sammanfattningsvis skulle jag ändå säga att detta är en BRA BUS, som ger en fin färg! inte den absolut bästa jag provat genom åren men just med tanke på att torkade så fort och var skön att sova med kan jag tänka mig köpa om den faktiskt 😍  Tack snälla Kicks för att jag fick testa den ❤️
Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 225 ml
Bondi Sands
Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 225 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!