Hem / Beauty Tester reviews / Jag hade turen att bli utvald av kicks och få testa och
Beauty Tester
Isabella
Beauty Pro
14/03/24-18:06 (redigerad den 14/03/24-18:08)
Jag hade turen att bli utvald av kicks och få testa och recensera Hugo boss the scent elixir parfym. Dessvärre är det ingen doft som jag själv faller för, men alla tycker olika och tyvärr var inte just denna doft något för mig på min hud. Men jag vill ändå ge min ärliga recension:  Parfymen har belladonna och bärnsten som framträdande basnoter, och den beskrivs som fängslande och mystisk. Jag kan förstå att den beskrivs som mystisk, det är en djupare parfym som passar mer kvällsaktiviteter enligt mig. Den har en otroligt bra hållbarhet, ett litet sprut håller lääänge, vilket är kanon och något jag verkligen uppskattar hos parfymer. Enligt mig gillade jag mer att spruta ett sprut i luften och gå igenom den, än att spruta direkt på min hud då den i mitt tyckte blev väldigt stark då. Mina vänner som har fått dofta på den tyckte alla om den så den verkar falla många i smaken iallafall! Jag upplever även att doften ändrar sig efter att den fått lägga sig lite på huden och blir lite mer åt vanilj-hållet (precis som även @Sofia nämnde i sin recension ☺️) vilket jag ändå gillar! Flaskan var riktigt snygg och såg mycket elegant ut. Den har samma djupröda glas som den maskulina motsvarigheten Hugo boss the scent elixir for him. Absolut 10/10 på förpackningen⭐️ Sammanfattningsvis är det enligt mig en fin parfym som känns lyxig och dyr & som många verkar gilla men som tyvärr inte bara föll mig i smaken. Får bli en fin present till någon som jag vet kommer uppskatta den istället 🥰🤩🙏🏼
Jag hade turen att bli utvald av kicks och få testa och
Hugo Boss
The Scent For Her Elixir 50 ml