/ Jag hade äran att få testa ABSOLUT REPAIR MOLECULAR LEAVE
Beauty Tester
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
05/01/25-22:35(redigerad den 05/01/25-22:39)
Jag hade äran att få testa ABSOLUT REPAIR MOLECULAR LEAVE IN MASK och jag är SÅÅÅ KÄÄÄR 😍😍💞💕 Konsistensen är tjock & rik , men fördelas enkelt med händerna i handukstorkat hår efter duschen. Den är parfymerad & doftar lite herrparfym men väldigt fräscht , enligt mig. Den innehåller värmeskydd vilket är UNDERBART 😍👍🏼 Jag har nu använt produkten i ca 2, vecka. Efter att ha fönat blir håret väldigt mjukt, glansigt & både känns och ser starkt ut! Mina stripiga toppar är borta & håret ser nästan nyklippt ut. Och.... Håret håller sig SNYGGT i 3 dagar på en föning😳? ? Vill jag så kan jag blöta det då och upprepa med produkt & fönen och sedan gå ett par dagar till men jag tvättar håret 2 dagar/veckan. Håret känns overall STARKARE!! Mitt hårs utgångsläge var tjockt, frissigt, sönderblekt & långt... Topparna var tunna & trasiga trots toppat... men jag vill inte klippa av det utan ha det långt så blev otroligt glad att jag fick just denna!😍👍🏼 Jag har tagit bilder men det syns inte lika bra där som i verkligheten såklart. Kolla i kommentarerna för förebilden 😅😰🙈 Jag rekommenderar denna till ALLA som vill rädda sitt hår och inte behöva klippa av det, du med torrt, frissigt,slitet, blekt hår och alla andra som bara vill ha en grymt bra repererande Leave in/ värmeskydd! Köp köp köp!!! 😍👍🏼😻😃💃🏼 Och STORT TACK till KICKS för att jag fick vara Beauty Tester av denna grymma produkt👍🏼😘😍
Absolut Repair Molecular Leave-in Mask 100 ml
Absolut Repair Molecular Leave-in Mask 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!