/ Jag fick möjligheten att testade ✨ La Roche-Posay Mela B3
Beauty Tester
Joel
Beauty Star
28/12/24-20:18
Jag fick möjligheten att testade ✨ La Roche-Posay Mela B3 Serum med höga förväntningar. Det är känt för att jämna ut hudtonen och minska pigmentfläckar, och jag tänkte att det kunde bli ett bra tillskott i min hudvårdsrutin. Tyvärr fungerade det inte för mig och min släta, balanserade hud. 😓 ————————————————————————————————————————— Det jag gillade ⭐ • Serumet är lätt och absorberas snabbt utan att kännas kladdigt. • Det är parfymfritt och snällt för känslig hud, vilket jag uppskattade. • Det gav en återfuktande känsla direkt efter applicering. —————————————————————————————————————————— Det jag inte gillade 😥 • Min hud blev reaktiv efter några dagar, med rodnad och lite finnar, Serumet kändes för aktivt för min redan jämna och “glashud”. • Jag såg ingen direkt förbättring heller eftersom jag inte har några pigmentfläckar eller ojämn hudton att behandla. För mig gjorde det mer skada än nytta. ——————————————————————————————————————————— Slutsats ⭐ Det här serumet är säkert bra för någon som har problem med pigmentering eller ojämn hudton, men för mig som redan har jämn och slät hud var det inte rätt. Om du har känslig eller redan välbalanserad hy skulle jag rekommendera att testa något annat. 😆
Fortsätt utforska gemenskapen!