Jag fick möjligheten att testa La Roche Posay Hyalu B5 serum, och har använt det nu i ungefär fyra veckor, och jag måste säga att den är en mycket bra produkt! Min hud känns mycket mer återfuktad och plumpad, särskilt på morgnarna. Serumet har en len, gel-liknande konsistens som är lätt att applicera, och det sjunker snabbt in i huden utan att kännas för tungt eller klibbigt.Det jag verkligen gillar är att min hudbarriär verkar ha blivit starkare. Jag har haft problem med torrhet tidigare, men de har nästan helt försvunnit. Dessutom känns huden mer elastisk och ser ut att ha fått en ny lyster, vilket jag verkligen uppskattar under vintermånaderna när huden annars kan kännas glåmig. Det enda lilla minuset är att serumet har en mild doft. Även om jag inte stör mig på det, kan jag tänka mig att det inte är för alla särskilt om man föredrar doftfria produkter. Sammanfattningsvis är det här ett serum jag definitivt skulle rekommendera om du letar efter något som återfuktar på djupet och ger huden en boost. Det är särskilt bra för de med känslig, och torr hud som behöver lite extra vård! Fortsätt utforska gemenskapen!