Jag fick möjligheten att testa BeautyActs nya läppbalsam. Jag fick den ofärgade med vaniljdoft och här är mina tankar:
Formula - den är väldigt mjuk och behaglig, skön på läpparna. Något klibbig men inte nödvändigtvis på ett jobbigt sätt! Jag tycker att den vårdar läpparna och att de känns mjuka efteråt.
Doften - den luktar väldigt gott och inte för starkt. Jag tycker att doften bidrar till en mysig känsla liksom.
Förpackningen - tuben är lätt att klämma på för att få ut produkt och applikatorn är fantastisk! Mjuk och följer läpparna perfekt. Jag är ett stort fan av den!
Finish - det är ju lite som att använda ett vårdande läppglans men med lite mindre glans. Så mer än om man hade tagit lipsyl men mindre än ett renodlat läppglans, vilket inte stör mig ett dugg! Jag tycker att den är bra som den är.
Hållbarhet - jag tycker att den ligger kvar bra på läpparna, den uppfyller förväntningarna jag har på hur ett läppbalsam ska hålla.
Av mig får BeautyAct Lip Treatment Vanilla 5/5 som just ett läppbalsam! Kan absolut tänka mig att köpa den när den tar slut och då kanske testa någon av de färgade. Men jag skulle utan tvekan köpa just den här igen
BeautyAct
Lip Treatment Vanilla