/ Jag fick hem Paula’s Choice Pro-Collagen Peptide Plumping
Beauty Tester
Nancy
Beauty Star
12/05/25-12:22(redigerad den 12/05/25-12:22)
Jag fick hem Paula’s Choice Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer för att testa och recensera. Då jag använt den sedan den lanserades kommer min recension redan nu. Hudtyp: Normal men med tendens att bli yttorr. Låt dig inte luras av att den lätta gel-aktiga konsistensen som snabbt sjunker in i huden. Ge produkten tid och den kommer ge dig en återfuktad hud! Jag har använt produkten sedan mitten av december och redan efter två veckors daglig användning upplevde jag att huden förändrats till det bättre. Huden är återfuktad, plumpad och jag fått en ny lyster i ansiktet. Det här är absolut en ny favorit i min rutin som jag inte vill vara utan! Under sommaren kommer jag nog kunna använda den utan att ha ett återfuktande serum under, men under vintern har jag behövt ha det.  I slutet av min recension kan du ta del av information kring hur hela min rutin ser ut. Bra: - Sjunker in snabbt och lämnar en jämn yta utan att huden känns kladdig och man får ett fint naturligt glow av den. 

- Funkar toppen under smink och är toppen som primer. - Trots att det är en gelkräm så känns det som att det återfuktar väldigt bra. Jag började använda den under vintern och var väldigt skeptisk kring om det verkligen skulle räcka med en så pass lätt kräm men blev snabbt motbevisad. 

- Efter några veckors användning upplevde jag att min hy blev mer återfuktad, len och plumpad. 

- Produkten har ingen stark doft vilket är kanon.

- Funkar året om men under vintern kan man eventuellt behöva ett återfuktande serum. Dåligt: - Kan rulla sig om man råkar ta för mycket. Eller inte låter föregående produkter sjunka in ordentligt. Så de till att massera in den ordentligt och låt den sjunka in annars kan smink eller spf rulla. Om man bara ska smörja in ansiktet och hoppa dekolletaget så blir en pump för mycket. 

- Den är ganska dyr men har man råd tycker jag absolut att man ska testa den. 

- Vid daglig användning morgon och kväll så räcker produkten i cirka två månader. Min fullständiga dagrutin med produkter från Paula’s Choice: - Calm Ultra-Gentle Cleanser - Skin Recovery Enriched Calming Toner - Skin Perfecting 6% Mandelic Acid + 2% Lactic Acid Liquid Exfoliant - 25% Vitamin C +​ Glutathione Clinical Serum - Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer - 5% Vitamin C Sheer Moisturizer SPF50 Min fullständiga kvällsrutin med produkter från Paula’s Choice: - Calm Ultra-Gentle Cleanser - Skin Recovery Enriched Calming Toner - Skin Perfecting 6% Mandelic Acid + 2% Lactic Acid Liquid Exfoliant - Omega+ Complex Serum - Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer
Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer 50 ml
Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!