/ Jag fick chansen att testa Redken Acidic Color
Beauty Tester
Linn
Beauty Pro
21/12/24-11:56(redigerad den 21/12/24-12:00)
Jag fick chansen att testa Redken Acidic Color Gloss serien, här kommer min recension av produkterna 🖤    Redken Acidic Color Gloss Shampoo   Ett fantastiskt schampo för färgat hår som rengör skonsamt utan att torka ut eller tvätta bort färgen. För tunt, skandinaviskt blont hår känns det lätt och återfuktande, samtidigt som det ger en fräsch glans och håller håret mjukt och livfullt!  🖤 Rengör skonsamt och bevarar färgen utan att tynga ner tunt hår.    Redken Acidic Color Gloss Conditioner  Det här balsamet är en dröm för tunt och färgat hår. Den rika men lätta konsistensen gör håret mjukt och silkeslent, utan att det känns tungt. Det är enkelt att reda ut håret och färgen får en härlig lyster som håller längre.  🖤 Slätar ut och återfuktar utan att tynga ner håret.    Redken Acidic Color Gloss Treatment  Den här behandlingen var lite för stark för mitt skandinaviska hår. Jag testade att använda den med serien men märkte inte jättestor skillnad. Den jämnar ut hårstråna och ger lite glans. Fick mer glans av att bara använd schampo och balsam i den här serien. Nästa gång ska jag testa att använda den max i 4 minuter, då jag använde det 10 minuter sist! Jag har väldigt tunt och ”fina” hårstrån så kan vara att det satt lite för länge!  🖤 Ger håret styrka och glans. Kan vara en aning stark för tunt skandinaviskt hår.    Redken Acidic Color Gloss Leave-In Treatment  En lätt leave-in-spray som gör underverk för färgat hår. Den skyddar mot värme upp till 230 grader, motverkar skador från vatten och föroreningar, och ger håret en otrolig glans. För tunt och blont hår är det här en enkel och effektiv produkt som passar perfekt. Jag plattade håret med den och håret höll sig platt i 3 dagar och frissfritt med, så den här kommer jag köpa om!  🖤 Skyddar håret mot värme och yttre skador samtidigt som det ger fantastisk glans.    Hela serien är perfekt för alla som vill ta hand om sitt färgade hår och samtidigt ge det massor av kärlek och glans! 
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Redken
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!