Jag fick chansen att testa denna produkt frĂ„n Kicks đ
Detta Àr en produkt som varsamt ska exfoliera huden, reducera synligt fina linjer, ÄterstÀlla skadad hudbarriÀr.
Produkten har jag anvÀnt nu i ca 1-2 veckor, viket egentligen Àr lite tidigt för att sÀga sÄ mycket om sjÀlva resultatet. NÀr man vÀl ska anvÀnda produkten för första gÄngen sÄ ska man anvÀnda den varannan dag för att sedan öka till att anvÀnda den varje dag, vilket jag gjorde.
Som jag tidigare har nÀmnt sÄ har jag alltid varit skeptisk till att prova nu hudvÄrd för det Àr inte alla som tÄl eller allas hudar som klarar av att prova nya produkter, men jag ville ge denna en chans.
Produkten har en svag doft vilket inte stör mig alls, jag upplevde Àven att den var vÀldigt mild för min kÀnsliga hud! Upplevde inte alls att den sved eller sÄ, utan tycket att min hud kÀnns mycket mjukare och lenare. Just nu Àr jag i en dÄlig period med stress och hormoner sÄ jag har vÀl lite smÄ knotter sedan tidigare och inget som Àr orsakat av denna produkt.
Produkten upplever jag Àven Àr lite klibbig pÄ huden, nÀstan som en primer kan kÀnnas ibland, kanske nice att ha under smink?
Jag rekommenderar denna produkt till alla som har varit nyfiken pĂ„ att prova nĂ„got i frĂ„n PaulaÂŽs Choice, och speciellt för de som vill ha en exfoliering utan grova korn som rispar pĂ„ huden! đ»
PS: Glöm inte solskydd!! Man ska sĂ„klart alltid försöka anvĂ€nda solskydd, men just i samband med denna produkt sĂ„ rekommenderas det att man anvĂ€nder SPF đ
Jag ser fram emot att fortsÀtta anvÀnda denna produkt och se vad för resultat jag kan Ästadkomma lite senare. KRAM