/ Jag fick äran att vara Beauty Tester för Clinique High
Beauty Tester
Annika
Beauty Pro
15/04/25-14:53
Jag fick äran att vara Beauty Tester för Clinique High impact hi-fi full volume Mascara, mini. Den ska ge massa volym, göra så fransarna ser fantastiska ut med en konformad borste som ska kamma varje frans och komma åt in i ögonvrån. Ja så är det tänkt att vara. Jag har varit Beauty Tester flera gånger och hittills har det gått jättebra, men..... denna gång blev det inte som tänkt. Jag ska säga att jag testat den flera dagar på raken nu, (bl a i lördagens makup look som jag lade ut) och efter var gång har jag fått en allergisk reaktion med bl a kliande svullna ögon. Jag undrade vad som orsakade det, testade med bara mascaran flera dagar också och samma reaktion. Så tyvärr tål inte jag den, så är det. En annan sak också, volymen tycker jag inte man fick och så sotade den mycket. Känns svårt att för mig ge ett betyg men rätt ska vara rätt, så 1 av 5, det lägsta alltså. Jag vet att denna mascara fungerar bättre för en annan än mig. När man blir utsedd till Beauty Tester så är det viktigt att vara rättvis, ge ett ärligt svar, recention, och detta har jag nu gjort. Tack Annika
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black
Clinique
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black
Fortsätt utforska gemenskapen!