/ Jag fick äran att få testa Macs nya mascara, Macstack
Beauty Tester
Filippa
Beauty Pro
05/02/25-10:53
Jag fick äran att få testa Macs nya mascara, Macstack Mascara Black Stack, som var helt otrolig. Macstack Mascara Black Stack är en imponerande mascara som verkligen lever upp till förväntningarna. Förpackningen är både stilren och praktisk, och den unika "stackbara" formeln gör att du kan bygga upp volymen utan att klumpa. Det innebär att du kan få både naturliga, separerade fransar eller en mer dramatiskt voluminös look, beroende på hur många lager du applicerar. En av de mest framstående egenskaperna är borsten. Den är smal och precis, vilket gör det enkelt att komma åt alla fransar, även de på de inre hörnen av ögonen. Den appliceras jämnt och ger bra hållbarhet hela dagen utan att smudga eller flaga. Dessutom ger den fransarna både längd och volym, vilket gör att ögonen ser större och mer definierade ut. Formulan känns lätt på fransarna och klumpar inte, vilket är ett stort plus för den som vill ha ett naturligt, men ändå fylligt resultat. Mascara har en fin svärta som inte känns för tung eller överdriven. Den håller också bra genom hela dagen, utan att ge tecken på smulor eller nedfall. Tusen tack Kicks för att jag blev utvald till detta uppdrag, hoppas att jag får göra detta igen🥰
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni hunnit testa denna mascara ännu?
11Bidrag
Jaa, den var så bra!
Nej, har tyvärr inte hunnit än:(
Macstack Mascara Black Stack
MAC
Macstack Mascara Black Stack
Fortsätt utforska gemenskapen!