/ Jag blev superglad när jag blev utvald till Beauty Tester
Beauty Tester
Nora
Beauty Pro
10/11/24-21:41
Jag blev superglad när jag blev utvald till Beauty Tester för Kérastase Genesis Fondant Renforcateur Conditioner 200 ml.Lite om mitt hår: jag har långt, fint och tunt sådär ”typiskt” skandinaviskt hår. Är väldigt noggrann med att använda värmeskydd vid styling och ser alltid till att återfukta håret med hårmask varje vecka, samt använder serum i topparna efter varje tvätt. Mitt hår har på senaste blivit tunnare trots detta och jag märker att jag har börjat tappa ganska mycket hår, så det var verkligen passande att få testa just detta balsam då det ska förhindra håravfall. Nu har jag bara hunnit använda balsamet några få tvättar men jag tycker verkligen om det! Det krävs bara en liten klick och konsistensen är väldigt lätt och inte alls sådär fet som balsamet i serien Resistance Bain Force Architecte från Kérastase är. Doften är jättefräsch och påminner mig om typ örtte. Håret blir extremt mjukt och lent efter tvätt och är väldigt lätt att kamma ur när det är blött, stort pluspoäng på det. Eftersom jag bara använt det några få tvättar så har jag inte hunnit se någon skillnad på just håravfall men jag tror starkt på detta. Jag är supernöjd!
Genesis Fondant Renforcateur Conditioner 200 ml
Kérastase
Genesis Fondant Renforcateur Conditioner 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!