/ HICKAP Bedtime Magic Repairing Night Cream đŸ’€ Har som
Beauty Tester
Nikki
Beauty Pro
10/10/24-11:26
HICKAP Bedtime Magic Repairing Night Cream đŸ’€ Har som Beauty Tester testat denna nattkrĂ€m frĂ„n svenska varumĂ€rket Hickap. Den Ă€r vegansk och ska passa alla hudtyper. Snygg design pĂ„ förpackningen och smidigt och hygieniskt med pumpflaska. DĂ€remot inte lika bra att man inte kan se hur mycket man har kvar, tycker jag. KrĂ€men Ă€r ljusgul och ganska tjock i konsistensen. Det stör inte mig, men jag skulle tro att vissa kan uppleva den lite för starkt parfymerad för att vara en nattkrĂ€m. KrĂ€men innehĂ„ller bĂ„de anti age-ingrediensen retinol och den lite mildare antioxidanten bakuchiol som ska minska pigmentering, jĂ€mna ut hudtonen, förminska porer samt ge mer spĂ€nst till huden.  DĂ„ min hud Ă€r ung, utan pigmentflĂ€ckar och stora porer kan jag inte sĂ€ga nĂ„gonting om vilket eventuellt resultat denna produkt skulle kunna ge vid en lĂ€ngre tids anvĂ€ndning.  Som Ă„terfuktande och barriĂ€rstĂ€rkande nattkrĂ€m dĂ€remot tycker jag den Ă€r bra. KĂ€nns bĂ„de dryg och hĂ€rlig pĂ„ huden.
Bedtime Magic Repairing Night Cream 50 ml
Hickap
Bedtime Magic Repairing Night Cream 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!