Hej fina community,
Abercrombie & Fitch 100% Passion Woman… men vänta lite nu,
Jag fick mail om att jag ska få testa 100% Passion Woman, och var därmed SÅÅÅ redo för bäriga och blommiga toner tillsammans med lite sensuell vanilj i brevlådan. Istället landade 100% Passion Men i brevlådan, och dessutom bara 50 ml, trots att jag skulle fått 100ml. Ironin med det hela: 100% passion absolut, men 50% flaska och 0% rätt parfym, haha 😄 (vill inte låta otacksam, för det är jag absolut inte!)
MEN (pun intended) 😉, jag provade doften ändå, tänkte att det kanske funkar som en unisex-doft men tyvärr drar det alldeles för mkt åt klassisk herr-parfym. Doften är dock god... lite fräsch citrus i toppen, något pepprig och en varm träig bas. Klassisk kontornisse i skjorta-doft. Inte vad jag hade tänkt mig, så ni förstår kanske lite besvikelsen? 😟
Summan av kardemumman: fel parfym, fel mängd – men ändå rätt god doft om man tycker om starka träiga herrparfymer. Nästa gång hoppas jag bara att jag får hem rätt produkt jag blir utvald till ❤️
PS. Har det hänt er att ni fått hemskickat fel produkt som beautytester? Hur gick ni isåfall till väga?
100% Passion Men EdT 100 ml