Hej allihopa! Jag har fått möjligheten att testa Cliniques Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask ⭐️ Jättekul att få testa men också väldigt svårt att bara på ett fåtal veckor recensera effekter som man kanske inte upplever på flera veckors användning men jag ska göra mitt bästa!
Min huds utgångspunkt innan jag började testa var en återfuktad, behaglig och fräsch hud. Min hud lever just nu sitt bästa jag, efter en vinter med torrhet och innan sommaren kommer med oljighet så älskar min kombinerade hy den här årstiden och är superlätt att underhålla så i princip fungerar vilken ansiktskräm som helst 💖🌸
Jag har använt testprodukten varje natt efter kvällsrengöringen i ca två veckor. Jag upplever en fortsatt återfuktad och fräsch hud som känns lugn och harmonisk och är redo för dagens påfrestningar. Jag har ett fåtal fina linjer som jag dessvärre har svårt att bedöma om det är den här produkten som bidrar till att de syns mindre eller om det är tidigare använda produkter vilket enligt mig känns troligare.
Min slutsats är att det är en helt okej produkt som återfuktar huden och gör den redo för dagen men som sagt svårt att recensera effekter som inte uppnås förrän flera veckors användning.
Till er som söker en återfuktande nattmask som (förhoppningsvis) reducerar linjer så är den absolut värt ett försök 💕
Clinique
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml