/ Hej alla beauty testers!  Jag har fått äran, ännu en
Filippa
Beauty Pro
21/02/25-19:53(redigerad den 21/02/25-19:55)
Hej alla beauty testers!  Jag har fått äran, ännu en gång, att få testa en produkt som Beauty Tester.  Denna gången fick jag testa BeautyAct Lip Treatment Unscented och har lite blandade intryck. Först och främst var applikatorn i silikon något annorlunda mot vad jag är van vid – det kändes ovant i början, men när jag väl placerat produkten på läpparna så kändes det direkt mycket bättre, vilket gjorde mig mycket positivt överraskad. Själva produkten är skön och återfuktande, men jag föredrar när en läppbehandling ligger kvar lite längre på läpparna, än vad denna gjorde tyvärr. Denna sjönk in efter cirka 20–25 minuter efter applikation, vilket gör att återfuktningen inte känns lika långvarig som jag hade hoppats. Sammanfattningsvis är BeautyAct Lip Treatment en bra produkt, men som tidigare nämnt önskar jag att produkten var långvarig på läpparna. Jag är ett stort fan av beautyacts produkter sedan tidigare då det är mycket bra kvalitet till ett väldigt bra pris, men tyvärr är denna produkt inte något som jag kommer att köpa igen..
Fortsätt utforska gemenskapen!