/ Har fått testa Paula's Choice Skin Perfecting 6% Mandelic
Beauty Tester
Jenny
Beauty Star
18/05/25-08:34
Har fått testa Paula's Choice Skin Perfecting 6% Mandelic Acid and 2% Lactic Acid Liquid Exfoliant 🤩 Som ganska van användare av olika exfolierande produkter har man ju sina favoriter, jag gillar verkligen 2% BHA från samma märke på min tåliga kombinerade hud och blev glad att få prova Mandelic och Lactic Acid. Jag gillar den mycket, den är förhållandevis mild och jobbar mer på hudstruktur och hudton och känns även lite återfuktande. Tror att denna passar alla som vill jobba på ton, textur och yttorrhet, passar nog även en känslig hud. Jag tycker att det blir ett glow i huden och att produkterna som jag använder efteråt i min rutin kommer till sin rätt och jobbar bra. Kommer att fortsätta med denna där jag behöver jobba på textur och varva med BHA där det behövs. Produkten håller vad den lovar tycker jag, jag har redan köpt en liten till necessären! Den har ingen speciell doft, vilket är bra för känsliga, den känns mycket lätt och går snabbt in i huden. Jag gillar att klappa in den med fingrarna då bomullsrondeller ”äter” mycket produkt. Upplever att den känns dryg och utifrån resultat så tycker jag att den är väldigt prisvärd, ännu en fin produkt från PC!
Fortsätt utforska gemenskapen!