/ Har fått äran att få prova Kérastase - resistance (sérum
Beauty Tester
Fillo
Beauty Pro
22/11/24-14:27
Har fått äran att få prova Kérastase - resistance (sérum extentioniste) i cirka tre veckor och vad tycker jag då om produkten efter denna tiden? Jo, jag tycker att det är en relativt bra produkt om du har ett behov av en hälsosammare hårbotten och snabba till utväxten i hårbotten. Produkten har en behaglig och fräsch doft som inte är för tung och inget man väl känner av när den väl masserats in i håret. Skulle nog säga att det även funkar för de som är doftkänsliga. Jag upplever vidare att produkten inte är dryg och att man behöver använda lite mer produkt då den snabbt absorberas in av både hår och hårbotten. Med detta sagt så är den snabba absorberingen även positivt då det inte lämnar håret fettigt eller tynger ner som serum kan göra. Under dessa tre veckor har jag upplevt att produkten varitsnäll mot hårbotten och hjälpt mig hålla den återfuktad och mer hälsosam. Även om jag använt den under en begränsad tid upplever jag att mitt babyhår fått en skjuts och växt snabbare än vanligt. Enda anledningen till att den inte får 5 i betyg är att det är relativt dyr och att det är något svårare att mäta resultaten den lovar att den ska ge dig utöver tillväxt av håret. Men har du utrymme så tycker jag absolut att du ska unna dig den :) 
Fortsätt utforska gemenskapen!