/ Fick förmånen att testa Givenchy L’Interdit Absolu Intense
Beauty Tester
Amanda
Beauty Pro
12/09/24-15:10(redigerad den 12/09/24-15:13)
Fick förmånen att testa Givenchy L’Interdit Absolu Intense EdP. Jag fastnade direkt för denna parfym och då jag har en förkärlek för lavendel är det inte helt förvånande att detta var det första jag noterade när jag provade den (listar doftfamilj och fullständiga doftnoter längre ned i recensionen). Något jag ofta letar i parfymer är känslan av power och det är precis vad vi hittar i denna fina parfym. Den känns sofistikerad, mäktig och lite mystiskt vilket jag gillar. En unik doft som fångar uppmärksamhet. Min upplevelse när det gäller hållbarheten är att den stannar kvar 6-7 timmar. Jag provade den både under dag och kvällstid och beroende på mängd skulle den kunna lämpa sig under dagen med även om jag främst skulle framhålla den som en parfym för en kväll ute när man vill dofta lite extra. Överlag så är jag helsåld och den kommer användas flitigt under höst och vinter, då det helt klart känns som en doft som går hand i hand med dessa årstider. En ny favorit! Doftfamilj:  Blommig, träig, amber Doftnoter: Toppnoter:  Färsk aromatisk lavendel, magnetisk kardemumma, essentiell neroli Hjärtnoter:  Apelsinblomma, Tuberos, Jasmine Sambac Absolutes Basnoter: Vetiver, Patchouli, Tobak, Cistus Absolutes
L'Interdit Intense Absolu EdP 35 ml
Givenchy
L'Interdit Intense Absolu EdP 35 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!