Fick äran att testa denna som beauty tester.
Produkten är från märket Paula’s choice, och det är en lite allt i ett hudvård känns det som.
Jag har själv en väldigt bland hy, både fet och torr, ibland känslig å ibland inte hihi.
Jag använde denna efter rengöring varje kväll, innan serum och nattkräm. Jag applicera den med en pad och hade även lite i handen och klappade den försiktigt på ansiktet och lät den torka in. Jag gillar idén av flytande exfolierande, men tycker varken doften eller förpackningen samt storleken speglar priset. Vilket drar ner på helhetsintrycket tyvärr.
Har använt den varje kväll sen jag fick hem den och önskar jag kunde säga att det va en super produkt men tyvärr kan jag inte det. Har väl inte upplevt något av resultaten som produkten lovades å det känns såklart lite tråkigt. Visst känns huden ren och fräsch men that’s about it, och det finns då andra alternativ som är mer värt pengarna enligt mig.
Men ändå så roligt att få testa!! Jag gillade mest att huden känns ren och fräsch efter men skulle inte rekommendera den till någon med känslig hud då jag upplevde att den sved lite ibland så tror den skulle vara för stark då. Kommer nog inte köpa den igen just för storken/priset å lukten som inte va så trevlig.
Tack för mig och hoppas detta kommer hjälpa någon!!