Fick äran att testa Clinique pop Lip + cheek oil i färgen black honey
Tyvärr så fick jag nån allergisk reaktion på produkten men har försökt testat den lite ändå.
Första användningen:
Förpackningen är väldigt stilrent men ändå lite lyxig, applikation upplever jag lite för liten och hård. Väldig fin mörk färg i förpackningen men tyvärr blir ljusare när man applicerar produkten.. men ändå fin
Konsistensen:
Produkten känns lite för kletig för att ha på kinderna men känns bättre att använda den som en läppolja. Det känns att dom blir återfuktade med ett fint glans av oljan men tyvärr får man vara redo på att allt hår fastnar.
Lukt:
Vet inte helt om det är min näsa som är fel på men upp lever att den har lite doft av vanilj/jordgubb men väldigt svagt🤔
Hur produkten håller:
Tycker tyvärr den kunde hålla färgen lite längre. färgen försvann ungefär på 1 timme på min hud
Slut resultatet:
Om man är ute efter en Väldigt skön läppolja som återfuktar läpparna och får en fin naturlig färg med ett glans så kan denna vara värd att köpa. Men för kinderna skulle jag nog rekommendera nån annan produkt.
kommer tyvärr inte köpa om den pågrund av reaktionen men tycker även att priset var väldigt högt på denna produkt 345kr
Tyvärr kan jag inte sätta ett betyg då jag inte kunde testa den fullt ut
Clinique
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow