/ Fick äran att prova en brun utan sol från Sunny Stories. Har
Beauty Tester
Amanda
Beauty Pro
18/06/24-07:45
Fick äran att prova en brun utan sol från Sunny Stories. Har nu testat den vid ett flertal tillfällen i en veckas tid för att kunna ge en så rättvis bedömning som möjlighet i hållbarhet och känsla. Först och främst min prepp och rutin inför brun utan sol: • Peela dagen innan • Återfukta varje dag med parfymfri bodylotion Då kör vi! - Formula och doft: Min första tanke var att moussen kändes så mjuk och lätt att få jämn. Den luktar lätt av kokos vilket är att föredra framför den klassiska brun utan sol doften. Tycker ändå att man kan ana att den finns där efter att produkten varit på ett tag, men den är absolut inte lika stark som efter andra brun utan sol produkter. 4/5 ☀️ Färg och hållbarhet: Jag brukar vilja bygga upp en bränna gradvis så gillar att den inte blir allt för brun direkt, men ändå tillräcklig brun för att man ska se effekt. Efter två omgångar nådde jag den brunhet jag strävade efter och det är ju såklart indivuellt vad man föredrar. Färgen blir inte orange utan väldigt naturlig i resultatet. Tycker även att den håller otroligt bra, den blir inte fläckig och fadear jämnt och fint. En mycket bra bus! 5/5 ☀️ Sammanfattning: Överlag tycker jag att den är prisvärd - en bra bus för pengarna helt enkelt. Den känns härlig, är lätt att arbeta med och levererar ett fint resultat som håller i flera dagar. Skulle absolut köpa igen och är även intresserad av att spana in fler produkter från märket.
Self Tan Instant Body Mousse Cool 150 ml
Sunny Stories
Self Tan Instant Body Mousse Cool 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!