En väldigt fin brun utan sol! Det är ett stort plus att det räcker att använda produkten i en timma för att nå resultat ”dark” och att kunna använda den i 2-3 timmar för ”ultra dark”. Jag har använt produkten i en timma men tyckte att det gav ett naturligt resultat. Det är en väldigt fin färg som inte blir för orange vilket jag uppskattar. Produkten luktar också otroligt gott, som kokos och lite solkräm, ingen vanlig BUS-lukt alls. Produkten torkar också snabbt på kroppen så man inte behöver oroa sig för att kleta av sig på kläder och möbler.
Det som jag upplevde som lite negativt dock va att den även torkade snabbt när man applicerade produkten så den va lite svår att jobba med. Kändes som att man fick lägga extra lång tid på appliceringen och det såg lätt ojämnt ut. MEN det upplevdes inte alls ojämnt när man sköljt av produkten sen vilket är ett stort plus!Kände inte att produkten blev så himla dark på mig på bara en timma, utan mer en naturlig bränna. På bilden har jag enbart använt produkten på benen. Framöver ska jag börja ha på produkten i 2-3 timmar för ett mer märkbart resultat, men för en fin och naturlig bränna så är en timma perfekt!
Bondi Sands
Aero Self Tanning Foam 1 Hour Express 225 ml