/ 🌟Donna Karan Cashmere & Palo Santo🌟 Tack sĂ„ mycket
Beauty Tester
Linn
Beauty Pro
11/05/25-07:41
🌟Donna Karan Cashmere & Palo Santo🌟 Tack sĂ„ mycket för att jag blev utvald beauty tester för den hĂ€r. Jag Ă€r vĂ€ldigt tacksam! 🌟 Doftnoter: Toppnot: Persika HjĂ€rtnot: Cashmere Woods, Labdanum Basnot: Vanilj, Palo Santo, Amber 🌟 Doftfamilj: Har sett olika doftfamiljer för denna parfym men jag skulle sĂ€ga orientalisk trĂ€ig. 🌟 Första intrycket: Fin, vacker och tung flaska med lyxig kĂ€nsla. Locket kĂ€nns som om det har hög kvalitĂ© med magnetfunktion. 🌟 NĂ€r passar den: Jag skulle sĂ€ga höst/vinter och kvĂ€llstid. Jag kĂ€nner dock att den fungerar en varm sommarkvĂ€ll ocksĂ„. 🌟 HĂ„llbarhet pĂ„ huden: Den Ă€r vĂ€ldigt koncentrerad och ett par sprut rĂ€cker lĂ„ngt. Den hĂ„ller utan problem i över Ă„tta timmar pĂ„ huden. 🌟 Vilka doftnoter trĂ€der fram frĂ€mst: I början kĂ€nner jag en blandning av persika (inte jĂ€ttetydligt), vanilj och lite trĂ€. 🌟 Hur lĂ€gger sig parfymen med tiden: Den blir mer och mer trĂ€ig nĂ€r det gĂ„tt ett tag. Den blir ocksĂ„ mindre fruktig och mer vaniljigt varm. Den kĂ€nns exklusiv. Min partner tycker inte att den Ă€r sĂ€rskilt kvinnlig. Jag hĂ„ller inte med, den Ă€r kvinnlig och sensuell men kanske fungerar den Ă€ven som unisexparfym. Den sticker ut och Ă€r rĂ€tt ”tung” men pĂ„ ett bra sĂ€tt. Doften omfamnar dig. Den hĂ€r Ă€r verkligen en ny favorit pĂ„ parfymhyllan. Det blev som jag trodde, dvs. en fulltrĂ€ff!
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
DKNY
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!