Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml✨
Jag är otroligt tacksam över att fått ha testat Cashmere & Palo Santo och blev väldigt positivt överraskad, hade inte provdoftat denna parfym innan men tänkte ändå att många av doftnoterna skulle kunna göra att denna parfym föll mig i smaken - vilken den oxå gjorde! Efter första sprutet möttes jag av söta persikan som var blandad med varm vanilj, men det som förvånade mig mest var hur fint den träiga tonen balanserade upp sötman. Vanligtvis brukar jag inte gilla parfymer som lutar åt det träiga hållet, men här gjorde det doften bara mer mysig och omfamnande. Kvinnlig och lyxig!
Verkligen plus i kanten oxå att hållbarheten är riktigt bra! Ett sprut på morgonen håller hela dagen fram tills läggdags😍
Som jag har sett att flera nämnt redan är detta en perfekt höst- och vinterparfym, med sin varma och lyxiga känsla. Men jag kommer definitivt använda den under sena sommarkvällar också – tänk dig typ ett glas vin i handen och en vacker solnedgång, då passar den här doften som handen i handsken.🌅
Förpackningen förstärker också den lyxiga känslan. Flaskan är elegant och har en magnetisk kork – en liten detalj kanske, men som verkligen ger en exklusiv touch. Jag har dessutom fått flera komplimanger när jag burit den, vilket såklart alltid är roligt att höra ❤️🙏🏼
En ny favorit i doftgarderoben – sensuell, varm och elegant utan att bli tung. Rekommenderar alla att provdofta denna parfym i butik, den är verkligen otrolig!
Tack snälla kicks för att jag fick testa denna goding med sina generösa 100ml dessutom!! Kommer dofta gott länge 😍
DKNY
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml