/ Wow wow wow vad glad jag blev när jag såg den här tävlingen!
Emma
Beauty Pro
02/12/24-19:59(redigerad den 02/12/24-20:07)
Wow wow wow vad glad jag blev när jag såg den här tävlingen! Jag älskar rituals och har gjort sen länge tillbaka. Att få ha dessa i hemmet ger en sån lyx- och spakänsla som man kanske inte tänker på om man inte har dem hemma. Min all-time-favorite är dock "Ritual Of Yozakura" som var en limited edition kollektion och alltså😩 om ni inte har luktat på den har ni missat något. Jag köpte en hel del då jag inte visste hur länge dem skulle säljas. Jag kommer visa extra uppskattning till min pojkvän som denna julen förtjänar allt och lite till❤️ Han hjälper mig med vad jag än behöver har bjudit mig på så fina upplevelser detta året, så det hade varit fint att ge något otroligt tillbaka. Jag håller på att bygga upp en spa present på ett hotell, och Homme govåset hade varit pricken över i:et. Jag vill verkligen visa honom lika mycket uppskattning denna julen så som han har gjort för mig hela året. Han är min bästa vän och mitt allt😊
The Ritual Of Karma Instant Care Hand Lotion 70 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Instant Care Hand Lotion 70 ml
The Ritual Of Karma Hand Wash 300 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
Rituals
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Sun Protection Face Cream SPF 30 50 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Sun Protection Face Cream SPF 30 50 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
Rituals
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
När gör du den här rutinen?
Handkrämen är perfekt att ha i väskan så den används dagligen, speciellt nu under vintern. Handtvålen står i familjens badrum och används också dagligen. Foaming Shower Gel, Body Cream och Body Scrub uppskattas allra mest när man städat sitt rum och bäddat med nya lakan och får krypa ner under täcket. Då luktar man så gott och känner sig så ren. Sedan tänder man sina doftljus och blir lugn i kroppen. Solkrämen använd flitigt på dagarna under sommaren då den är så extremt bra och återfuktande med en väldigt god doft. Shimmering Body Oil använd för finare tillfällen då man ska ut med kompisar på resturang eller utekväll, då glänser man väldigt fint.
Fortsätt utforska gemenskapen!