/ Vill verkligen vinna denna tävling för min lillasyster då
Erik
Beauty Beginner
27/03/25-16:34(redigerad den 27/03/25-16:36)
Vill verkligen vinna denna tävling för min lillasyster då hon älskar clinique och fyller år om två veckor. Hon berätta hennes morgonrutin med märket. Börjar alltid med moisture surge som baskräm, och har använt i fyra år nu. Hennes hy är väldigt ”sensitive” och hon får mycket finnar och andra utslag. Produkten säger hon hjälper ta hand om hennes hud, och hon ser mycket bättre förändring. Hon brukar alltid blanda clinique maskara med någon annan produkt, som jag ej vet namn på. OCH det VIKTIGASTE!! Hennes black honey läppprodukt. Hon använder den hela tiden, överallt. Dessutom lägger hon på ett extra lager med läppglans efter. Vi kan vara mitt i något viktigt, och hon måste ändå ta fram de. Hon använder också i den ljusare färgen som jag inte vet namnet på. Hon har cliniques solkräm i hennes rum som hon använder mest på sommaren eller utomlands. Köpte även serum som hon säger ska vara superbra!!!
Skulle verkligen bli så glad och tacksam om hon fick ett kit från clinique eftersom hon använt de sedan hon var 11 år gammal🥺🥺
(har tyvärr ingen jag kan tagga då jag inte känner någon här på kicks, men ska definitivt sprida vidare till morsan och andra vänner)
Clinique
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
Clinique
High Impact Mascara Black
Clinique
Almost Lipstick Black Honey
Clinique
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Clinique
SPF40 Face Cream 50 ml
Clinique
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
När gör du den här rutinen?
Morgon görs hela rutinen, till skolan och alla andra tillfällen. På kvällen använder hon endast moisturiser!👍