Hem / Beauty Routines / Speciellt under vintern får jag problem med torr hårbotten
Erika
Beauty Beginner
08/02/24-10:03
Speciellt under vintern får jag problem med torr hårbotten som snabbt blir fettig. Har då under vintern återkommit till maria nilas head and heal serie som gör att jag kan gå flera dagar utan att tvätta håret. Så nu behöver jag tvätta håret max 2ggr i veckan istället för 3-4. Jag schamponerar alltid två gånger. Efter dusch använder jag alltid hårolja och en leave in kräm som även skyddar mot värme mm. Jag vill gärna vilja vinna produkterna då jag tror att de skulle passa min hårtyp väldigt bra då dem är riktade åt just torr kliande hårbotten, om man behöver balansera hårbottens oljebalans, eller bara i förebyggande syfte, eller har håravfall. Är inte helt nöjd med min nuvarande rutin då mitt hår blir ganska platt och tyngs ner då jag har skandinaviskt tunnt hår. Jag har hört mycket bra av björn axen så det vore kul att prova något nytt och även testa på detoxscruben som ska vara väldigt bra för håret, och även hair loss serumet som ska stärker håret och hjälper till att stimulera hårtillväxten vilket skulle passa mig perfekt. 😊
Maria Nila
Heal Hair Care Kit
Maria Nila
True Soft Argan Oil 100 ml
UniqOne
Celebration Edition Hair Treatment 150 ml
När gör du den här rutinen?
2ggr i veckan