Hem / Beauty Routines / Skadat hår? Se hit! Så länge jag kan minnas har jag alltid
Sandra
Beauty Pro
27/09/22-10:27
Skadat hår? Se hit! Så länge jag kan minnas har jag alltid plattat mitt lockiga hår men när jag väl blev äldre började jag mer och mer uppskatta mitt lockiga hår, problemet då var att jag hade förstört mitt naturliga hår totalt. Så jag började leta produkter som faktiskt kunde göra skillnad på mitt stackars slita hår. Jag började använda mig av dessa och mitt hår har aldrig varit mjukare och friskare! Och mina lockar har äntligen sakta men säkert hittat sin form igen. 1. Börja med att schamponera håret, två gånger. Ja du läste rätt🙈 första gången får du bort smuts och rester av hårprodukter och andra gången får schampot chansen att rengöra hårbotten. 2. Nu är det dax för inpackning, oftast låter jag det sitta i 30-60 minuter med en duschmössa på för att det verkligen ska få göra underverk med mitt hår. Skölj ut med kallt vatten, det sliter inte lika mycket på håret👌🏽 3. Sedan använder jag mig av balsam✨Varför man har balsam efter inpackning är för att inpackningen aldrig stänger hårstråt som schampot först har öppnat. Det är balsamet jobb att sluta hårstrået igen. Ta-da!😍 sen är det bara att styla håret med era favorit produkter.
Kérastase
Résistance Bain Force Architecte 200 ml
Kérastase
Résistance Masque Force Architecte 200 ml
Kérastase
Résistance Ciment Anti-Usure 200 ml
När gör du den här rutinen?
Kväll