/ SAKURA I MITT HJÄRTA 🍒🌾 I den stora Rituals boxen sĂ„
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
03/12/24-22:02(redigerad den 03/12/24-22:40)
SAKURA I MITT HJÄRTA 🍒🌾 I den stora Rituals boxen sĂ„ finner jag allt för min rutin. Doften Ă€r otrolig, Feminin & mjuk. En varm dusch med scrubben och showermoussen som Ă€r sĂ„ lyxig & rik♄ Men det bĂ€sta kommer sist efter duschen nĂ€r jag fĂ„r smörja in mig med den OTROLIGA Body Mousse Lotionen, đŸ˜đŸ™đŸŒđŸ’Żâ™„ïž Älskar att den Ă€r i sprayformat och den Ă€r perfekt! Återfuktar pĂ„ djupet, lĂ€mnar huden otroligt mjuk, len och vĂ€ldoftande mmmm, lĂ„ter den torka in & sen smörja med bodycremen som lĂ„ser in all fukt och gör mig dubbelt sĂ„ mjuk, Man blir mjuk som en nyfödd bebis, jag lovar! đŸ™đŸŒâ™„ïžđŸ™đŸŒ Sen tĂ€nda doftljuset och lĂ€gga pĂ„ en mask & en kopp te och lĂ€sa tex kicks magazine eller titta pĂ„ ett & annat beauty inspererat avsnitt pĂ„ youtubeđŸ„°đŸ˜ SĂ„ ser mina söndagskvĂ€llar ut nĂ€r jag lagt barnen och det blir MOMMYTIME đŸ˜ƒâ™„ïžđŸ€­đŸ™đŸŒ Just Rituals produkter ger mig en sĂ„n kĂ€nsla av spa & lyx, det hade inte varit samma sak utan Rituals. â€ïžđŸ™đŸŒđŸ’đŸŒž Jag visar min mamma omtanke & uppskattning för allt hon har gjort för mig och mina 3 barn. ❀❀❀ Jag Ă€r ensamstĂ„ende och har haft mycket problem med deras pappa... men dĂ„ steppade min mamma in och vi tom bodde ihop i 5 Ă„r. Men nu Ă€r mamma sjuk och det verkar bara bli vĂ€rre och vĂ€rre đŸ„ș Hon har vĂ€ldigt ont i kroppen sĂ„ om jag vinner detta sĂ„ kommer min mamma att fĂ„ det i julklapp.â™„ïžđŸ™đŸŒ Hon förtjĂ€nar ALL lyx i vĂ€rlden min lilla mamma.. đŸ„șâ™„ïžđŸ™đŸŒ
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Rituals
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Rituals
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
NÀr gör du den hÀr rutinen?
PĂ„ mina mamma kvĂ€llar = söndagskvĂ€ll â€ïžđŸ™đŸŒ
FortsÀtt utforska gemenskapen!