/ Så att Kicks har lanserat Charlotte Tilbury! Det är ett nytt
Nora
Beauty Pro
18/10/25-06:17
Så att Kicks har lanserat Charlotte Tilbury! Det är ett nytt märke för mig så jag skulle älska att testa dessa ikoniska produkter:
Magic Cream – för att ge huden den där återfuktade, uppvaknade looken. De säger att den bästa sminkbasen börjar med hudvård.
Hollywood Flawless Filter – Ett drömfilter i verkliga livet. Den ska ge en magiska lystern som ska göra att man lätt känner sig fräsch. Jag hade haft den under min vanliga bas för att ge illusionen av glow-from-within.
Airbrush Flawless Finish – för den perfekta, jämna basen. Jag hade älskat att få testa den där flawless-looken som bara Charlotte kan skapa genom ett puder som blurrar.
Lip Cheat Pillow Talk Lip Liner – den ultimata “my lips but better”-nyansen. Jag skulle vilja ha definierade, mjuka läppar som håller hela dagen – elegant men effortless. Jag har sett denna liplinern överallt på WWW, hade varit så kul att ge vad hypen är om.
När jag känner mig som mest självsäker:
Det är när jag har möjlighet att lägger tid på min makeup och ser hur små detaljer kan förändra ett uttryck. Att fixa håret innan sminket är nästan ett måste för mig för att jag ska känna mig som fräschast. Och sen glow, lite färg på läpparna och plötsligt känner jag mig som mitt självsäkraste jag! 🥰
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Finish Refillable 1 Fair
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml
När gör du den här rutinen?
Jag gör den när jag har extra tid och ska träffa mina väninnor eller har något annat speciellt planerat. Men också när jag bara vill skämma bort mig själv hemma. Det är min stund av lugn, där jag kan varva ner, sätta på musik och låta sminket bli ett sätt att hitta min kraft och mitt glow igen.