Hem / Beauty Routines / Rengöring: Jag skulle börja med en noggrann rengöring av
Hawa
Beauty Pro
06/11/23-21:30
Rengöring: Jag skulle börja med en noggrann rengöring av ansiktet för att ta bort smuts och makeuprester. Detta är viktigt för att få en ren bas för smink.Exuviance deep clean som en löddrande rengöring som rengör utan att torka ut huden eller rubba hudens skyddsbarriärFuktgivande:efter rengöring skulle jag tillämpa en fuktgivande kräm för att återfukta huden och förbereda den för smink, Lait Creme Concentre är en näringsrik fuktkräm som Innehåller en unik kombination av vitaminer, fettsyror och essentiella näringsämnen som berikar huden med fukt och håller den i balans. Krämen mjukgör och återuppbygger hudens hydrolipidic hinna, som är hudens skyddande barriär mot skadliga inverkningar som föroreningar, stress och uttorkningFoundation: Jag skulle använda Nars foundationÖgonmakeup: För att framhäva mina ögon skulle jag skapa en snygg ögonmakeup med ögonskugga, eyeliner och mascara.Rouge och highlighter: För att få en fräsch och strålande look skulle jag använda rouge och highlighter ftån Dior Backstage Glow Face Palette. Dior Backstage Glow Face Palette är för att ge omedelbar lyster till alla looker, från en naturligt fräsch look till intensiv lyster.Läppar: Jag skulle välja en läppfärg från NARS Powermatte Lipstick.Fixeringsspray: Slutligen skulle jag använda en fixeringsspray för att säkerställa att mitt smink håller sig på plats under hela kvällen, därför använder jag Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray är den bästa spray som fräschar upp huden och fixerar din makeup.Varför jag och min vän förtjänar att vinna biljetterna:Min vän och jag förtjänar att vinna biljetterna eftersom vi är två passionerade skönhetsentusiaster som älskar att utforska nya stilar och makeup-looks. Vi tar alltid tid att noggrant planera och förbereda oss för speciella kvällar och evenemang, och vi skulle vara mycket tacksamma för möjligheten att delta i detta evenemang och lära oss mer om skönhet och glamour. Vi skulle se till att använda biljetterna för att ha en fantastisk kväll och uppskatta varje ögonblick. Tack för att ni överväger oss som vinnare!
Embryolisse
Lait-Crème Concentré 75 ml
NARS
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
NARS
Light Reflecting Foundation Vienna
DIOR
Backstage Glow Face Palette 004 Gold Rose
Urban Decay
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Anastasia
Mini Sultry Eye Shadow Palette
NARS
Powermatte Lipstick 111 Tease Me
Exuviance
Deep Clean AHA Cleanser 212 ml
När gör du den här rutinen?
Till festar