Hem / Beauty Routines / Nu när vintern är här och kylan har dragit in är det lätt
Miss Dior
Beauty Star
04/12/23-00:17
Nu när vintern är här och kylan har dragit in är det lätt att känna sig torr om huden. Därför ska jag dela med mig en liten del av min ❄️vinter rutin❄️.Något som hjälpt mig att fräscha upp en för en dag i kylan. 1.🌟 Det första jag tar fram på morgonen är en återfuktande ansiktsmask fårn xlash. Får huden att bli mjuk och glansig. Ger dig verkligen ett Glow du inte vill missa. 2.🌟 Efter jag har tagit av mig min ansiktsmask så tar jag fram min dagkräm från clinique för att jobba in den återfuktande känslan jag vill ha. 3.🌟 Det sista momentet jag gör innan jag börjar med min sminkrutin är att lägga hickaps bronze glow priming moisturizer för att få lite färg i ansiktet men även som sagt att återfukta huden så möjligt för det kalla vädret som väntar på en under dagen. Detta hjälper verkligen mig att få en så fin hud som möjligt samtidigt som min hud inte känns torr under dagen speciellt när man jag smink som lätt torkar ut huden.☃️
Hickap
Bronze Glow Priming Moisturizer 50 ml
XLASH
Hydro Gel Mask
Clinique
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
När gör du den här rutinen?
Morgonen