Hem / Beauty Routines / ❄️ I'M COLD MAKEUP ❄️ Jag älskar denna rutinen
LinneaFranzen
Beauty Beginner
05/12/23-09:57 (redigerad den 05/12/23-10:01)
❄️ I'M COLD MAKEUP ❄️ Jag älskar denna rutinen eftersom att det ger mig ett underbart fint lyster och håller hela dagen. Perfekt för oss som har extra torr hud under vintern. MAC Studio Radiance Foundation – En lätt foundation med serum som återfuktar och skapar lyster.  Fenty Beauty Cream Bronzer –  Smälter in i huden och ger en solkysst effekt. Passar perfekt till vår glowy bas.  Beauty Act Radiant Cream Colour Stick Blush. Shade: Meet Cute – Pigmenterad blush som passar perfekt för vår glowiga look. Appliceras på kinderna, hakan och näsan. Beauty Act One Stroke Liquid Ink Eyeliner. Shade: Glossy Black – Flytande, vattenfast eyeliner som håller hela dagen och är lätt att använda.  Benefit BADgal Waterproof Mascara – Intensiv, kolsvart mascara som håller hela dagen. 100% smudge-proof.  Kylie by Kylie Jenner Lip Blush  Shade: Bikini bod – En nude läppfärg med en matt finish. BUXOM Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Shade: Dolly Babe –  Plumpande läpp serum med veganskt collagen. Ger mer volym och fuktgivande.  Urban Decay All Nighter Setting Spray  – Gör så sminket håller hela dagen! 
MAC
Studio Radiance Serum Powered Foundation NC 10
Cheeks Out Freestyle Cream Bronzer Amber
BeautyAct
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
BeautyAct
One Stroke Liquid Ink Eyeliner Glossy Black
BADgal Bang Waterproof Mascara BADgal BANG! Waterproof Volumizing Mascara
Kylie By Kylie Jenner
Lip Blush 313 Bikini Bod
Buxom
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Dolly Babe
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
När gör du den här rutinen?
Morning makeup routine