/ När vintern närmar sig blir min hud alltid lite extra
Yara
Beauty Beginner
20/10/24-15:03
När vintern närmar sig blir min hud alltid lite extra utmanad av kylan och den torra luften. Därför har jag skapat en hudvårdsrutin som jag verkligen älskar och som jag tror skulle bli ännu bättre med fantastiska produkter från Eneomey!
1. Soft Cleanser: Jag kan inte nog betona hur viktig en bra rengöring är! Den här milda men effektiva rengöringen gör att jag känner mig fräsch och ren utan att huden blir stram. Jag älskar att börja och avsluta dagen med en produkt som verkligen tar bort smuts och makeup, och som inte lämnar huden uttorkad.
2. Repair Cream: Denna kräm är som en kram för min hud! Jag har märkt hur mycket mjukare och mer återfuktad min hud känns efter att jag började använda den. Den reparerar verkligen, och när jag applicerar den på kvällen känns det som att jag ger min hud en chans att återhämta sig och styrkas under natten.
3. Masque Peel Off C10: Denna peelingmask är min lilla lyxiga stund i veckan! C-vitamin ger verkligen en kick av lyster som jag saknar under vintermånaderna. När jag tar av masken ser jag och känner mig så mycket mer strålande och fräsch. Det är som att ge min hy en ny chans att glänsa!