/ ✹ My ultimate Charlotte Tilbury Beauty Routine 👑 ✹ NĂ€r jag
Nova
Beauty Star
17/10/25-12:24
✹ My ultimate Charlotte Tilbury Beauty Routine 👑 ✹ NĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ glow, tĂ€nker jag pĂ„ Charlotte Tilbury-magi ✹ HĂ€r Ă€r de fyra produkter jag drömmer om att ha i min rutin: 💋 Lip Cheat Lip Liner – för att skapa den perfekta, fylliga lĂ€ppkonturen som hĂ„ller hela dagen. 🌟 Airbrush Flawless Setting Spray – för en look som överlever bĂ„de skratt, dans och sena kvĂ€llar. ✹ Airbrush Flawless Foundation – min nyckel till en jĂ€mn, lyxig och strĂ„lande bas. 💹 Airbrush Flawless Finish Powder – för den ikoniska, filterlika finishen som fĂ„r hyn att se helt airbrushed ut. 💬 Jag glömmer aldrig kvĂ€llen dĂ„ jag hade min “main character moment” — makeupen satt som en dröm, glowen reflekterade ljuset perfekt och jag kĂ€nde mig som om jag Ă€gde varje rum jag gick in i. ✹ Med dessa produkter i min rutin skulle varje dag kĂ€nnas som en catwalk pĂ„ Gallerian i Stockholm 👠💄
Dark Spots Correcting Radiance Recovery Serum 10 ml
Charlotte Tilbury
Dark Spots Correcting Radiance Recovery Serum 10 ml
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Charlotte's Beauty Treasure Chest
Charlotte Tilbury
Charlotte's Beauty Treasure Chest
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Charlotte Tilbury
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Hollywood Superstar Glow Kit
Charlotte Tilbury
Hollywood Superstar Glow Kit
NÀr gör du den hÀr rutinen?
Den hĂ€r rutinen gör jag nĂ€r jag vill kĂ€nna mig som the main character 👑✹ Oavsett om det Ă€r en utekvĂ€ll med vĂ€nner, en viktig dag pĂ„ jobbet eller bara en helt vanlig tisdag — jag Ă€lskar att börja dagen med glow, perfekta lĂ€ppar och en bas som sitter som en dröm. Det Ă€r min hemlighet för att kĂ€nna mig sjĂ€lvsĂ€ker, glam och redo att Ă€ga dagen 💋
FortsÀtt utforska gemenskapen!