/ âš My ultimate Charlotte Tilbury Beauty Routine đ âš NĂ€r jag
Nova
Beauty Star
17/10/25-12:24
âš My ultimate Charlotte Tilbury Beauty Routine đ âš
NĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ glow, tĂ€nker jag pĂ„ Charlotte Tilbury-magi âš
HÀr Àr de fyra produkter jag drömmer om att ha i min rutin:
đ Lip Cheat Lip Liner â för att skapa den perfekta, fylliga lĂ€ppkonturen som hĂ„ller hela dagen.
đ Airbrush Flawless Setting Spray â för en look som överlever bĂ„de skratt, dans och sena kvĂ€llar.
âš Airbrush Flawless Foundation â min nyckel till en jĂ€mn, lyxig och strĂ„lande bas.
đš Airbrush Flawless Finish Powder â för den ikoniska, filterlika finishen som fĂ„r hyn att se helt airbrushed ut.
đŹ Jag glömmer aldrig kvĂ€llen dĂ„ jag hade min âmain character momentâ â makeupen satt som en dröm, glowen reflekterade ljuset perfekt och jag kĂ€nde mig som om jag Ă€gde varje rum jag gick in i. âš
Med dessa produkter i min rutin skulle varje dag kĂ€nnas som en catwalk pĂ„ Gallerian i Stockholm đ đ
Charlotte Tilbury
Dark Spots Correcting Radiance Recovery Serum 10 ml
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Mini Glossy Lips Duo
Charlotte Tilbury
Charlotte's Beauty Treasure Chest
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte Tilbury
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Charlotte Tilbury
Hollywood Superstar Glow Kit
NÀr gör du den hÀr rutinen?
Den hĂ€r rutinen gör jag nĂ€r jag vill kĂ€nna mig som the main character đâš Oavsett om det Ă€r en utekvĂ€ll med vĂ€nner, en viktig dag pĂ„ jobbet eller bara en helt vanlig tisdag â jag Ă€lskar att börja dagen med glow, perfekta lĂ€ppar och en bas som sitter som en dröm. Det Ă€r min hemlighet för att kĂ€nna mig sjĂ€lvsĂ€ker, glam och redo att Ă€ga dagen đ