/ ✹ My Charlotte Tilbury Beauty Routine 👑 ✹ NĂ€r jag tĂ€nker pĂ„
Mimi
Beauty Star
17/10/25-12:41
✹ My Charlotte Tilbury Beauty Routine 👑 ✹ NĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ glow tĂ€nker jag direkt pĂ„ Charlotte Tilbury-magi – den dĂ€r kĂ€nslan av att vakna upp och bara kĂ€nna: idag ska jag glĂ€nsa lite extra. ✹ đŸ’« Charlotte’s Magic Cream – för den dĂ€r Ă„terfuktade basen som gör att sminket sitter perfekt hela dagen. 🌟 Hollywood Flawless Filter – min hemlighet till lyster, som om jag alltid fĂ„ngar det bĂ€sta ljuset. 💄 Matte Revolution Lipstick i Pillow Talk – klassikern jag aldrig tröttnar pĂ„, perfekt bĂ„de till vardag och nĂ€r man vill kĂ€nna sig lite extra snygg. đŸ‘ïž Pillow Talk Push Up Lashes Mascara – för fransar som ger den dĂ€r â€œĂ¶gonblicks-effekten”. 💬 Jag glömmer aldrig den gĂ„ngen jag kĂ€nde mig som the main character — makeupen var on point, glowen var galen och jag kĂ€nde mig som mitt mest sjĂ€lvsĂ€kra jag. 💖 Med dessa produkter i min rutin kĂ€nns varje dag lite som att kliva in i en film — fast i verkligheten.
Pillow Talk Push Up Lashes Mascara - Travel Size Super Black
Charlotte Tilbury
Pillow Talk Push Up Lashes Mascara - Travel Size Super Black
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Pretty, Glowing Beauty
Airbrush Flawless Mini Setting Spray Kit
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Mini Setting Spray Kit
Look Of Love K.I.S.S.I.N.G Nude Romance
Charlotte Tilbury
Look Of Love K.I.S.S.I.N.G Nude Romance
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair
NÀr gör du den hÀr rutinen?
Jag gör min Charlotte Tilbury-rutin nĂ€r jag vill ge mig sjĂ€lv lite main character energy i vardagen – typ inför en dag jag vill kĂ€nna mig extra fin, Ă€ven om det bara Ă€r för mig sjĂ€lv. Det handlar inte om att dölja nĂ„got, utan om att boosta kĂ€nslan av “jag kan ta över vĂ€rlden idag”. ✹
FortsÀtt utforska gemenskapen!