/ âš My Charlotte Tilbury Beauty Routine đ Jag har satt ihop
Fia
Beauty Pro
16/10/25-19:27
âš My Charlotte Tilbury Beauty Routine đ
Jag har satt ihop min drömrutin med nÄgra produkter jag lÀngtat efter att testa:
1ïžâŁ Charlotteâs Magic Cream â den ikoniska fuktkrĂ€men som ger direkt lyster och förbereder huden perfekt för makeup. đž
2ïžâŁ Beautiful Skin Island Glow Easy Tanning Drops â för en naturlig solkysst ton Ă„ret runt, utan att behöva sola. âïž
3ïžâŁ Hollywood Flawless Filter â den magiska hybriden mellan primer, highlighter och glow booster som alla pratar om! âš
4ïžâŁ Airbrush Flawless Setting Spray â för att hĂ„lla sminket frĂ€scht och âjust appliedâ hela dagen. đ«
Tillsammans blir det en rutin som handlar om glow, frĂ€schör och sjĂ€lvsĂ€kerhet â det dĂ€r subtila lit-from-within-ljuset som kĂ€nns lika bra som det ser ut. đ
âž»
đ A moment of confidence:
Jag minns en kvĂ€ll nĂ€r jag skulle pĂ„ ett event och verkligen tog mig tid att sminka mig lĂ„ngsamt â hudvĂ„rd, glowig bas, mjuka skuggor och glossiga lĂ€ppar. NĂ€r jag var klar och sĂ„g mig i spegeln kĂ€nde jag mig inte bara snygg, utan trygg och stark. Det var som om sminket bara förstĂ€rkte det jag redan kĂ€nde inuti. âš
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Charlotte Tilbury
Beautiful Skin Island Glow Easy Tanning Drops Tan/Deep