/ ✹ My Charlotte Tilbury Beauty Routine 💋 Jag har satt ihop
Fia
Beauty Pro
16/10/25-19:27
✹ My Charlotte Tilbury Beauty Routine 💋 Jag har satt ihop min drömrutin med nĂ„gra produkter jag lĂ€ngtat efter att testa: 1ïžâƒŁ Charlotte’s Magic Cream – den ikoniska fuktkrĂ€men som ger direkt lyster och förbereder huden perfekt för makeup. 🌾 2ïžâƒŁ Beautiful Skin Island Glow Easy Tanning Drops – för en naturlig solkysst ton Ă„ret runt, utan att behöva sola. ☀ 3ïžâƒŁ Hollywood Flawless Filter – den magiska hybriden mellan primer, highlighter och glow booster som alla pratar om! ✹ 4ïžâƒŁ Airbrush Flawless Setting Spray – för att hĂ„lla sminket frĂ€scht och “just applied” hela dagen. đŸ’« Tillsammans blir det en rutin som handlar om glow, frĂ€schör och sjĂ€lvsĂ€kerhet – det dĂ€r subtila lit-from-within-ljuset som kĂ€nns lika bra som det ser ut. 💖 âž» 💄 A moment of confidence: Jag minns en kvĂ€ll nĂ€r jag skulle pĂ„ ett event och verkligen tog mig tid att sminka mig lĂ„ngsamt – hudvĂ„rd, glowig bas, mjuka skuggor och glossiga lĂ€ppar. NĂ€r jag var klar och sĂ„g mig i spegeln kĂ€nde jag mig inte bara snygg, utan trygg och stark. Det var som om sminket bara förstĂ€rkte det jag redan kĂ€nde inuti. ✹
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Charlotte Tilbury
Charlotte's Magic Cream 15 ml
Beautiful Skin Island Glow Easy Tanning Drops Tan/Deep
Charlotte Tilbury
Beautiful Skin Island Glow Easy Tanning Drops Tan/Deep
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter Travel Size 1 Fair