/ My Charlotte Tilbury Beauty Routine – fit for a Queen of
Sofia
Beauty Star
17/10/25-12:40
My Charlotte Tilbury Beauty Routine – fit for a Queen of Glow! 1. Hollywood Flawless Filter – den ultimata basprodukten för glow. Jag använder den både under makeup och som highlighter ovanpå kindbenen för att få den där “lit from within”-effekten. Proffstips: blanda lite i din dagkräm för ett naturligt filter även till vardags! 2. Airbrush Flawless Setting Spray – magin som låser looken hela dagen! Den gör att sminket sitter som en dröm men fortfarande känns återfuktat och fräscht. Jag sprayar både före och efter makeupen för extra lång hållbarhet – perfekt inför en lång dag eller natt ute. 3. Pillow Talk Lip Cheat (Lip Pencil) – den ikoniska nyansen som passar alla hudtoner. Jag övermålar lätt längs amorbågen för ett fylligare, men fortfarande naturligt, resultat. Tips: fyll i hela läppen med pennan innan läppglans – det ger en “blurred lip”-effekt som håller i timmar. 4. Beauty Wand – Spotlight – Charlotte’s viral highlighter för den där glass-skin glowen. Jag duttar lite på näsryggen och kindbenen, sedan duttar jag med fingertoppen – aldrig borste – för att få den att smälta in perfekt i huden. När jag kände mig som my most confident self: Det var inför en presentation på jobbet – jag var nervös men tog mig tid att göra en enkel glowig look. När jag såg mig i spegeln såg jag inte bara makeupen, jag såg en version av mig själv som strålade av självsäkerhet. Med Charlotte Tilbury på huden kände jag mig som the main character i mitt eget liv – polerad, stark och med ett glow som inte gick att ignorera ✨ #CharlotteTilbury #TheQueenOfGlow #KICKSBeautyRoutine #GlowGoals #PillowTalkPerfection #AirbrushConfidence
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Charlotte Tilbury
Hollywood Flawless Filter 4 Medium
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
Hollywood Superstar Glow Kit
Charlotte Tilbury
Hollywood Superstar Glow Kit
När gör du den här rutinen?
1. Hollywood Flawless Filter – min glow-hemlighet nummer ett. Jag börjar alltid med den direkt efter min hudvårdsrutin. Den ger huden en perfekt, jämn lyster – som om jag vaknat utvilad efter 10 timmars sömn (även när jag inte har det). 💡 Tips: Blanda den med din fuktkräm för en “no makeup makeup”-look till vardags! 2. Airbrush Flawless Setting Spray – min säkerhet mot smink som smälter. Jag sprayar den innan jag börjar sminka mig för att grunda huden, och avslutar sedan med ett sista lager för att låsa in glowet hela dagen. 💡 Tips: Ha en mini i väskan – perfekt för att fräscha upp under dagen utan att förstöra sminket! 3. Lip Cheat (Lip Pencil) – den mest ikoniska läppfärgen någonsin. Jag använder den både till vardags och fest – den framhäver läppformen diskret men elegant. 💡 Tips: Fyll i hela läppen med pennan och toppa med läppbalsam – det ger en mjuk, hållbar färg som inte kladdar. Beauty Light Wand – Spotlight – Charlotte’s mest magiska produkt enligt mig. Jag avslutar alltid min rutin med att lägga den på kindben, näsrygg och amorbåge. Resultatet? Ett naturligt men oemotståndligt glow – som fångar varje ljusstråle. Dutta med fingertoppen, inte borste – då smälter den perfekt in i huden!
Fortsätt utforska gemenskapen!