/ Mina drömprodukter från my darling, Charlotte Tilbury är ju
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
19/10/25-20:26(redigerad den 19/10/25-23:51)
Mina drömprodukter från my darling, Charlotte Tilbury är ju typ Alla 😍🥰🙏🏼
Jag har några men dessa skulle göra min rutin komplett😍🙏🏼
Jag har alltid varit osäker och tidigare hamnade jag i några relationer där jag blev behandlad som en disktrasa, utsatt för misshandel, gaslightning & otrohet. Och ändå stannat kvar , då jag blivit intalad att jag inte kan få nån annan, att jag inte var fin eller bra nog osv..
När jag sprang in i mitt vidriga EX och jag hade den BÄSTA hår & smink dagen, självförtroendet var på topp, så jag lyckades bemöta honom vänligt men med ett bestämt FO och han grät och snyftade
--kom tillbaka.😳🧐
Jag vände på klacken och gick åt andra hållet , håret blåste snyggt tom !! :)
Och kände mig så självsäker på att jag var KLAR med honom. Och han SÅG det..
Det är verkligen otroligt hur makeup och att ta hand om sig själv , sitt inre ,sin hud, sitt hår kan få en att känna sån självsäkerhet/ självförtroende.
CT gör ju lyx makeup och av nån anledning känner jag mig finare & mer självsäker med lyx makeup på ansiktet , tyvärr har jsg sällan råd då jag är en ensamstående mamma så hoppas på TUR nu så jag kan känna mig som mitt bästa jag ❤🙏🏼
I LOVE IT DARLING <3
Charlotte Tilbury
Charlotte's Mini Viral Beauty Icons
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
Charlotte Tilbury
Exagger-Eyes Smokey Eye Kit Gift Box
Charlotte Tilbury
Charlotte's Iconic Magic Mini Skin Set
När gör du den här rutinen?
Här fick jag ihop ett "full face" och jag gör det i stort sett varje dag som jag går ut, men kanske lite mer ögonskugga & mörkare läppar om det är en festkväll på stan. jag älskar att sminka mig <3