/ Min vardag börjar aaaaalltid med en underbar ansiktstvätt
Aidaaa 🫶🏽
Beauty Star
27/03/25-10:22(redigerad den 27/03/25-10:35)
Min vardag börjar aaaaalltid med en underbar ansiktstvätt från clinique liquid facial soap mild, det är självklart en favorit sen flera år tillbaka! Sen kör jag på cliniques underbara spf kräm. Den lägger ju sig så fint på ansiktet att man bara vill lägga på lager efter lager😍 Sen kör jag självklart på min andra favorit cliniques foundation som heter ”even better vitamin makeup” som dessutom innehåller spf 50!!! Hur sjukt är inte det? 🤩🤩🤩 och sen kör vi självklart på en av cliniques mest virala läppprodukter, dvs black honey!! Men eftersom att jag unnade mig duon som även hade pink honey, så kör jag pink honey på dagarna och black honey på kvällarna! Hur kul är inte det med lite variation??? 😍😍😍 och sist men inte minst blir det min absoluta favorit mascara!!!! Håller hur länge som helst utan att det ska börja kladda sig runt om ögonen så att man ser ut som en panda 🐼 efter bara några timmar 🤣
Detta funkar för mig eftersom att jag redan testat nästan allt som existerar när det kommer till smink och hudvård. Men inget har funkat lika bra som Cliniques produkter! De är det enda som ger mig allt jag behöver inom smink & hudvård 💜
@saraa delta så kanske du vinner!! 😍😍
Clinique
SPF40 Face Cream 50 ml
Clinique
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Medium Cool 2
Clinique
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Clinique
High Impact Mascara 3 Black Honey
När gör du den här rutinen?
Varje dag men tanke på att jag endast använder cliniques produkter och bokstavligen ingenting annat😍