/ Min ultimata hudvårdsrutin med Clinique! Jag har hittat
Nannsi
Beauty Beginner
28/03/25-06:59
Min ultimata hudvårdsrutin med Clinique!
Jag har hittat drömrutinen som verkligen funkar för mig – och självklart är det Clinique som levererar magin!
Steg 1:
Smart Clinical Repair™ Overnight Recovery Cream & Mask
Den här räddar min hud varje natt! Jag vaknar upp med en återfuktad, mjuk och fräsch känsla. Perfekt för stressad och trött hy som behöver en boost.
Steg 2:
Moisture Surge™ Active Glow Serum
Det här serumet är som ett glas vatten för huden – glow och fukt i ett! Jag älskar hur min hud strålar efteråt.
Steg 3:
High Impact High-Fi™ Mascara
När huden är på topp, måste fransarna matcha! Den här mascaran ger en dramatisk look utan att klumpa – och sitter hela dagen.
Jag älskar den här rutinen för att den kombinerar intensiv vård med wow-effekt – både för hud och makeup!
Nu vill jag gärna vinna den exklusiva goodiebagen från Clinique och KICKS, fylld med dessa favoriter – och mer därtill!
Jag taggar Patricia som MÅSTE vara med i tävlingen!
Clinique
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Clinique
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Clinique
High Impact Nutri-Dimension Mascara Black
När gör du den här rutinen?
Bäst tid att använda rutinen:
Kvällstid –det är hudens bästa återhämtningstid!
Smart Clinical Repair™ Overnight Recovery Cream & Mask
Används som sista steg i kvällsrutinen.
Efter rengöring och eventuellt serum, applicerar jag den som nattkräm eller mask. Under natten arbetar den med hudförnyelse och intensiv återfuktning när huden naturligt reparerar sig själv.
Moisture Surge™ Active Glow Serum
Kan användas både morgon och kväll.
Applicera efter rengöring och före fuktkrämen. På morgonen ger det lyster och skydd, på kvällen hjälper det till att låsa in fukt.
High Impact High-Fi™ Mascara
Perfekt på morgonen eller innan du ska ut.
Appliceras efter hudvårdsrutin när jag sminkar mig. Den ger direkt volym och intensitet till fransarna för en pigg och uttrycksfull look.