/ Min sommarrutin på morgonen!! Börjar alltid med att tvätta
Lovisa
Beauty Pro
26/04/24-08:18(redigerad den 26/04/24-08:26)
Min sommarrutin på morgonen!!
Börjar alltid med att tvätta ansiktet med cera ve foaming cleanser, passar för normal till fet hy!
Sedan använder jag ett niacinamide serum, exempelvis the ordinarys. Bra mot blemmor och orenheter i huden
Efter det lägger jag alltid en moisturizer. Så viktigt med spf!! Använder hawaiian tropics ansiktssolkräm nu under sommaren på morgonen för att skydda ansiktet under dagen. Ger såå fint glow också om man ska gå osminkad eller att ha under sminket🥰🥰
Sedan älskar jag sol de janeiros body mists för sommaren, 40 är min favorit just nu men vill så gärna testa den nya 59🌸🌸💜💜
Tre snabba frågor:
1. En trevlig sommarmist för kroppen?
Sol de janeiro 40🩷🩷
2. Vad kan niacinamide hjälpa mot?
Det är bra mot bland annat orenheter och blemmor samt reducerar porer i huden och gör hudtonen jämnare och mer elastisk💕
3. Tips för att kicka igång morgonen på sommaren?
Hitta en rutin som du älskar och som gör att du känner dig pigg och fräsh i ansiktet!! Avsluta med en solkräm som ger dig ett fint lyster och sedan är det bara att kicka igång dagen 😍😍
Om jag vinner ser jag extra mycker fram emot att testa banana bright eye creamen då jag tror den skulle vara ett så fint komplement till min morgonrutin och ge en extra uppiggande effekt både utifrån och inifrån! Den låter såå härlig 💛💛💛
@Nikki @Anna@Love