Hem / Beauty Routines / Min nuvarande hudvårdsrutin på morgonen: 1. Cleanser från
Irena
Beauty Pro
10/10/23-18:50 (redigerad den 16/10/23-20:47)
Min nuvarande hudvårdsrutin på morgonen: 1. Cleanser från skin treat. Är supernöjd med allt förutom att sen svider som attans i ögonen. Dock får den huden att kännas ren och mjuk utan en uttorkad känsla. Finns säkert flera bättre på marknaden, men just nu är jag nöjd med både pris och funktion. 2. Toner från Cosrx. Mild toner som motverkar pormaskar och mattar ner fet hy. 3. Niacinamideserum från Cosrx. Denna produkt lär bli min favorit för huden 2023. Lider du av oljig hy, porer, ojämn hy och knottror som dyker upp här och där så KÖP, du kommer inte ångra dig! 4. Dagkräm från Biotherm. Fick denna i egenskap av beauty tester för någon månad sedan och jag måste säga att det var länge sedan jag hade en hudkräm som fick mitt smink att lägga sig så fint. Passar alla hudtyper. 5. Bästa ögonkrämen från Nuxe. Bra grund inför kommande makeup. Den milda doften av blommor är ett stort plus. Är du en person med oljig, men samtidigt yttorr hud som kämpar med porer på kinder och näsa, våga testa denna rutin ⭐️
COSRX
BHA Blackhead Power Liquid Facial Toner 100 ml
COSRX
The Niacinamide 15 Face Serum 20 g
Biotherm
Cera Repair Barrier Day Cream 30 ml
NUXE
Crème Prodigieuse Boost Multi-Correction Eye Balm Gel 15 ml
Brightening Enzyme Face Cleanser 125 ml
När gör du den här rutinen?
Morgonen