/ 🌾 Min naturliga beauty routine med Charlotte Tilbury För
Sofia
Beauty Pro
16/10/25-05:10
🌾 Min naturliga beauty routine med Charlotte Tilbury För mig handlar skönhet om att framhĂ€va det naturliga — att kĂ€nna sig frĂ€sch, lugn och sjĂ€lvsĂ€ker i sin egen hud. Jag Ă€lskar en enkel rutin som ger lyster utan att kĂ€nnas tung. ✹ De fyra produkter frĂ„n Charlotte Tilbury som jag drömmer om att testa Ă€r: đŸ’« Charlotte’s Magic Cream – för en Ă„terfuktad, strĂ„lande bas. đŸ’« Hollywood Flawless Filter – för det dĂ€r mjuka glowet utan foundation. đŸ’« Beauty Light Wand – Spotlight – en naturlig highlighter som fĂ„ngar ljuset perfekt. đŸ’« Lip Cheat Pillow Talk – för att forma lĂ€pparna pĂ„ ett diskret, fint sĂ€tt. Jag minns ett tillfĂ€lle nĂ€r jag kĂ€nde mig som mitt mest sjĂ€lvsĂ€kra jag: en helt vanlig dag nĂ€r jag bara hade lite glow pĂ„ huden och ett leende pĂ„ lĂ€pparna. Det var inte sminket i sig, utan kĂ€nslan av att vara bekvĂ€m i mig sjĂ€lv — och det Ă€r precis den kĂ€nslan jag vill förstĂ€rka med Charlotte Tilbury. đŸŒ·
Hollywood Superstar Glow Kit
Charlotte Tilbury
Hollywood Superstar Glow Kit
Charlotte's Beauty Treasure Chest
Charlotte Tilbury
Charlotte's Beauty Treasure Chest
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Protect, Prime + Set Kit
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
Charlotte Tilbury
Instant Look In A Palette - Dreamy, Bronzed Beauty
NÀr gör du den hÀr rutinen?
Morgonrutin:Jag gör min beauty routine pĂ„ morgonen – som en lugn stund för mig sjĂ€lv innan dagen börjar. Det ger mig bĂ„de glow och en kĂ€nsla av balans. ☀
FortsÀtt utforska gemenskapen!