/ Min morgonrutin för lite torr och mogen hy som jag använder
Rebecka
Beauty Star
04/02/25-10:07
Min morgonrutin för lite torr och mogen hy som jag använder nu i vinter 💦 ⭐Steg 1. Rengör ansiktet med din vanliga rengöring som passar dig. Jag använder mig av Elixir Cosmeceuticals Daily Gel Cleanser som jag tycker rengör skonsamt. ⭐Steg 2. Fortsätt rengöringen med Garnier Micellar Cleansing Water, denna tar skonsamt bort rester av makeup och smuts och ger samtidigt huden återfuktning. ⭐Steg 3. När huden fått torka en stund använder jag Dr. Jart + Ceramidin Skin Barrier Serum Tone som är en fuktgivande serum och toner. Jämnar ut huden fint och ge mig bästa förutsättningar för att få effekt av min hudvård. ⭐Steg 4. Ögoncreme från Clinique - All About Eyes Eye Cream - Rich. Smidig och lätt trots att den är fet. Den är så behaglig under ögonen, framförallt på morgonen om man känner sig lite svullen. ⭐Steg 5. Avslutar sedan med Clinique Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream på hela ansiktet. Den är oljefri och passar bra till mitt smink. Lämnar huden återfuktad och ger ett fint lyster under min make-up. Här har ni min morgonrutin för den torra kalla vintern.
Micellar Cleansing Water All-in-1 for Normal & Sensitive skin 400 ml
Micellar Cleansing Water All-in-1 for Normal & Sensitive skin 400 ml
Ceramidin Skin Barrier Moisturizing Milky Lotion 50 ml
Ceramidin Skin Barrier Moisturizing Milky Lotion 50 ml
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
När gör du den här rutinen?
Morgonen
Fortsätt utforska gemenskapen!